13 October 2014

fasa baru mayb...eh?

alhamdulillah, pejam celik pejam celik dah abis rupanya cheq blaja kat araulannd....yehuuuuuuuuuuuuuuuu, skrg fasa baru, bohsang duduk rumah org soh dtg kerja...dtg kerja pon bosan gak 1st week ni...kerja xbnyak lagi katakan....hohohoho

aku xtahu lg nak jadi apa skunk ni, yg aku tahu aku nak sambung blaja lagi, tp kerja lu nak kumpul duit, nak bg mek ayah rasa duit gaji ak plak....bosan dah asyik diorang jep bg duit kat aku...hehehe

ermmm, bosannnnnnnnn oooo bosannnnnnnnn,
harap esok lusa tiada kebosanan menyapaku lagi...hehe, rindu giler nak berblogging, rindu nak mengarut2..hahaha, moja oo moja bila nak berubah ntah..

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................rindu awak sgt2 MKAS.

with luv,
NNHNM.

0 comments: