28 January 2014

Impian

Dulu bajet la nak jadi penulis novel cintan cintun segala ! Tp alhamdulillah cerpen je mampu di tulis kisah merepek2 2! Syukur jgak xda masa terluang sudahkan 1 novel pon dr dulu, kalau x mesti bnyak mengarut dari yg berfaedah dalam 2...syukur! Alhamdulillah usia mematangkan kita, impianku skrg ingin menulis sesuatu yg mampu menambahkan saham  dan membahagiakan aku di akhirat kelak... insyaAllah oneday, mampukah?? Itu terletak pada niat,usaha & rezeki.... kalau xmampu nak jdi penulis untuk hasilkan buku pon xpe! menulis beberapa baris ayat yg baik2 untuk dikongsi bersama 2 pon dah okey sgt wahai sygku ;)

~ Dulu 'awak' pernah bg semangat kat saya soh jdi penulis yg hebat dan 'awak' pernah cakap yg awak nak jd pembaca yg 1....erm, tp 2 dulu la kan... hehe, (saje mengarut...yg saya tahu blog saya pon awak xpernah view asenya) ;)