13 October 2013

Gelisah mimpi

Assalamualaikum...
tiba2 teringin sgt nak menulis atau lebih tepat mencoret sedikit kata2 tntg perasaan dan luahan hati di blogku ini..sib baik skunk leh update entry pakai phone je...hehe,thanks kakakku syg sbb bg adik phone canggih ni..huahua
Semejak dua menjak ini hati sedikit gelisah mayb bz dengan fyp mungkin tp ad yg lebih merisaukan... ia bermain dgn perasaan... Ya Allah adkah ak mungkin dah semakin jauh dr Mu sehingga rasa gelisah ini muncul... Ya Allah ampunkan dosa hamba Mu ini.. terimalah taubatku...
Semggu 2 ni bnyak sgt mimpi yg bukan2... anak gajah lah...mimpi kena patuk ular sampai nmpak kesan gigitan yg plg latest...mula2 cam xnak ambik pusing...tp lama2 dia berjaya membuatkan aku risau..arghh..takkala dia dtg menerjah fikiran! aku hnya mampu istifar...moga di jauh kan dr benda2 yg xelok dan sentiasa dilindungi olehNYA..aamiin. doakan aku kawan2....doakan aku kuat semangat..

0 comments: