05 October 2013

TETAP MENANTIMU

TETAP MENANTIMU !

Aku menyedari telah jatuh cinta 
Tapi aku tak bisa mengungkapkan 
Terasa bahagia ku mencintaimu 
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cinta yang terakhir 
Semakin ku bisa untuk menyayangi 
Semakin ku bisa untuk mengerti 
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan 
Kan ku hapus semua menjadi indah

Tak akan pernah hilang rasaku 
Cinta yang membawa dalam hatiku 
Bagai mata yang tak terpejam 
Aku tetap menantimu

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cintamu
Tak akan pernah hilang rasaku 
Cinta yang membawa dalam hatiku 
Bagai mata yang tak terpejam 
Aku tetap menantimu 
Aku kan tetap menantimu


mood jiwang mai dah.....
selama 5 tahun...aku masih seperti dulu
perasaan ini masih padamu walau ku tahu kamu tidak mengetahuinya
insyaAllah...kalau ad jodoh kita...tp
ikhlasnya aku xberharap...kerana
jodoh itu adalah rahsia ilahi..aku hanya mampu mendoakan moga mendapatkan jodoh yg mampu membimbingku ke jannah..<3

nurkilan buatmu MR.K,,


sebak bertandang saat aku titipkan doa buat kita..

saat aku titipkan rindu buatmu melalui DIA...
saat aku bersujud memohon redhaNYA
tidakku pinta kau untukku...
tidak jugak ku pinta aku untukmu...
cukuplah ku pinta apa yg terbaik untuk kita..
kerana itu yg terbaik...
sbb aku xmau pentingkan diri sendiri...
cukup Allah perancang terbaik buat kita..
semoga ikhlas dan redha sentiasa bersama kita..dengan apa jua yg ditakdirkan olehNYA..

IKHLAS : NIK NOOR HAFIZA

0 comments: