17 October 2013

Rasa kehilangan

ermmmmm...
Perasaan anehhhh...
Rasa kehilangan..sangat2
Apa yg hilang??? Kawan??
Ermmm maybe... tak 100% pon...abis 2 apa? Arghhhhh
Rasa jauh dr DIA...
Nauzubillah...Ya Allah ampunkan dosa hamba Mu ini...aku makin lalai skrg.. jadikan aku hamba yg taat pada perintah Mu Ya Allah....jadi kan lah aku wanita yg solehah, anak yg baik dan patuh pada kedua org tuaku, jadikan lah aku adik dan saudara yg baik  untuk keluargaku...buangkanlah sifat mazmumah dalam diri ku Ya Allah. ..hadirkan sifat mahmudah dalam diri aku... jadikan lah aku kawan yg baik dan yg boleh membawa mereka kearah kebaikan Ya Allah... aamiin

15 October 2013

Riang ria dihari raya eidul adha

Assalamualaikum semua...
Salam eidul adha....
Alhamdulillah..walaupun tahun ni xramai sgt family yg berkumpul disbb jarak dan masa yg x mengizinkan..tp meriahnya mmg sentiasa mengisi ruang umah tokmek n tok ayah ! Alhamdulillah....
Wlpn sedikit sedih atas masalah peribadi tp disebabkan bz dgn keja masak memasak dan nak2 lagi ad anak2 buah yg ceria...Alhamdulillah aku bahagia Ya Allah...hehe, smile pliz.

13 October 2013

Gelisah mimpi

Assalamualaikum...
tiba2 teringin sgt nak menulis atau lebih tepat mencoret sedikit kata2 tntg perasaan dan luahan hati di blogku ini..sib baik skunk leh update entry pakai phone je...hehe,thanks kakakku syg sbb bg adik phone canggih ni..huahua
Semejak dua menjak ini hati sedikit gelisah mayb bz dengan fyp mungkin tp ad yg lebih merisaukan... ia bermain dgn perasaan... Ya Allah adkah ak mungkin dah semakin jauh dr Mu sehingga rasa gelisah ini muncul... Ya Allah ampunkan dosa hamba Mu ini.. terimalah taubatku...
Semggu 2 ni bnyak sgt mimpi yg bukan2... anak gajah lah...mimpi kena patuk ular sampai nmpak kesan gigitan yg plg latest...mula2 cam xnak ambik pusing...tp lama2 dia berjaya membuatkan aku risau..arghh..takkala dia dtg menerjah fikiran! aku hnya mampu istifar...moga di jauh kan dr benda2 yg xelok dan sentiasa dilindungi olehNYA..aamiin. doakan aku kawan2....doakan aku kuat semangat..

05 October 2013

TETAP MENANTIMU

TETAP MENANTIMU !

Aku menyedari telah jatuh cinta 
Tapi aku tak bisa mengungkapkan 
Terasa bahagia ku mencintaimu 
Walaupun kau belum mencintaiku

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cinta yang terakhir 
Semakin ku bisa untuk menyayangi 
Semakin ku bisa untuk mengerti 
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan 
Kan ku hapus semua menjadi indah

Tak akan pernah hilang rasaku 
Cinta yang membawa dalam hatiku 
Bagai mata yang tak terpejam 
Aku tetap menantimu

Aku di sini kan selalu menunggu 
Yang selalu ada di setiap waktumu 
Selalu menanti jawapanmu 
Untuk cintamu
Tak akan pernah hilang rasaku 
Cinta yang membawa dalam hatiku 
Bagai mata yang tak terpejam 
Aku tetap menantimu 
Aku kan tetap menantimu


mood jiwang mai dah.....
selama 5 tahun...aku masih seperti dulu
perasaan ini masih padamu walau ku tahu kamu tidak mengetahuinya
insyaAllah...kalau ad jodoh kita...tp
ikhlasnya aku xberharap...kerana
jodoh itu adalah rahsia ilahi..aku hanya mampu mendoakan moga mendapatkan jodoh yg mampu membimbingku ke jannah..<3

nurkilan buatmu MR.K,,


sebak bertandang saat aku titipkan doa buat kita..

saat aku titipkan rindu buatmu melalui DIA...
saat aku bersujud memohon redhaNYA
tidakku pinta kau untukku...
tidak jugak ku pinta aku untukmu...
cukuplah ku pinta apa yg terbaik untuk kita..
kerana itu yg terbaik...
sbb aku xmau pentingkan diri sendiri...
cukup Allah perancang terbaik buat kita..
semoga ikhlas dan redha sentiasa bersama kita..dengan apa jua yg ditakdirkan olehNYA..

IKHLAS : NIK NOOR HAFIZA