04 May 2013

luahan hati dimusim PRU13

bila diberi nasihat kata nak menghasut, plis la kawan, sy ad tgk sblum ni macam2 pos pasal nak memilih teman hidup sama2 kita share kat fb ni, saya perhatikan semuanya nak yang soleh, yg dapat membimbing ke jannah, yg jujur , yg bertanggungjawab dan sebagainya, tetapi saya pelik kenapa tiba bab nak memilih pemimpin kita seolah-olah butakan mata dan pekakkan telinga...sedang ini juga amat penting untuk kita malah untuk NEGARA...kenapa kita X apply je ciri2 tersebut untuk memilih pemimpin ditambah lagi dgn ciri2 lain yg sewajarnya ad pada seorang pemimpin.....contoh sy senang je, jika diberi pilihan untuk pilih a)suami yg cukup solatnya b)suami kaki botol , sudah kompen2 anda akn memilih (a) kan??? kenapa bila pemimpin a) pemimpin yg ingin melaksanakan ajaran islam b) pemimpin yg menyediakan hiburan yg melalaikan.....saya hairan kenapa masih ad yg memilih b??? maafkan saya sekiranya apa yg saya luahkan ini membuat sapa2 tersinggung...ini hanya luahan saya yg ikhlas dr hati saya....

0 comments: