20 February 2013

nothing....

xtau nak cakap apa skunk ni...perasaan yg sgt pedih sampai mulut atau hati aku sendiri xblh nak nyatakan apa yg aku rasa.....tp xpe aku dah biasa terluka & sedih mcm ni... aku bersyukur walau aku xda tempat untuk meluahkan tp aku masih ada ALLAH SWT untuk aku mengadu dan meluahkan...alhamdulillah..mmg jenis aku kot,kalau sedih atau kecewa xreti nak ceritakan pada org lain...hakikatnya aku ramai kawan...may be Allah xingin aku mengadu pada org lain sbb hanya DIA dah cukup untuk mendengarnya..hehe,senyum plizz..percaya la setiap apa yg berlaku ada hikmah drNYA..dan aku yakin itu.... tiba2 ase nak cepat2 kawen, t leh bercerita dgn suami..hakhak, berangan lebih la moja...hehe, sape nak kat awak ntah moja ehh..berangan je lebih..xpe lah xda org nak kat dunia..insyaAllah di syurga nanti pasti ada..hehe.