25 November 2011

"HIJRAH HIJRAH MEMBAWA KITA BERUBAH,,MENUJU TAMADUN UMMAH GEMILANG WAWASAN HIDUP DIBERKATI..MAJU MEMBANGUN DI SEGALA SEGI..HIJRAH HIJRAH MEMBAWA KITA BERUBAH" a part of song that i alwayz singing..13 years ago  kot lagu..time uhh masuk pertadingan nasyid wakil sekolah2 rendah prgkat daerah..>SKBS...<3

dulu saya pon xtau knpa pai skrg sy ingat lagu ni..n alwazy nyanyi2 saje lagu ni wlpn bkn musimnya...bg sy maksd hijjrah 2 sendiri terlalu besar maknanya..dan ape yg tersirat disebalik tersirat lam lagu ni buatkan sy insaf sendiri...hijrah membawa kita berubah..sama ada dr perkara baik ke perkara buruk atau yg lbh manis lagi dr perkara buruk ke perkara baik dan diredhai Allah S.W.T..saban waktu aku maukan penghijjrahan sebebenar penghijrahan...bilakah masa itu akan tiba,,,kdg2 terpk jgak knpa aku harus menunggu sedang aku perlukkan usaha...hanya dgn usaha n doa pnghijrahan ini insyaAllah terjadi...aku nak maju disegala segi....bkn saje dr segi ilmu tp juga iman..insyaAllah..

SALAM MAAL HIJRAH 1433H..

20 November 2011

oh sygku..nape kamu sgt smart!!!

oh sygku nape kamu sgt ehsem..aduss...xdpt nak tidow mlm sihh gara2 kamu..aishhh xblh jd ni...suka kamu sgt2 pertama kali tgk kamu....terus jatuh cinta uhhh...cam 1st side luv g2..btoll...xtipu...luv u la bebeh...i ingin memiliki u..tp bila la kan..mimpi je la..i sedar sape i..cehh..ayat sedih la plakkkk...!!!syang kamu cinta kamu la...hehehe...nak tgk picca idaman hati i x??hehehe..ok t i tunjukk...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tadaaaaaa
OHHH LATIOKUUU
ehsem +smart x???
walawehhh.....ni la keta febret mojaaaa..uwaaaaa
bila kan boleh beli keta ni..lmbtnya nak keja...
mau memiliki dia...dia jntung hati sy skunk...hahhaha
mesti korang pk bukan2 kan td..aiyakkk...
hahaha...dah terkena la korang ni..hikhik...
soryyy saje mau suspenkn korang...
bila mampu memiliki latioku ini...!!oh latioookuu
nak kamuuu!!!


daaaaaaaa

14 November 2011

mungkin ini yang terbaik..!


Ya Allah, jika aku bukan pemilik tulang rusuknya,
janganlah biarkan aku merindukan kehadirannya..
janganlah biarkan aku melabuhkan hatiku di hatinya..

Kikislah pesonanya dari setiap pelusuk mataku,
dan usirlah dia dari relung hatiku..

Gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam di dada ini,
dengan kasih dari Mu yang tulus dan murni..

Bantulah aku agar dapat mengasihinya hanya sebagai seorang sahabat.. (.-_-.)




03 November 2011

nangis lagi...!!

nangis lagi..nangis lagi...2 je keja aku kot...Ya Allah,berikan aku semngat yg luar biasa ntok kali ni..aminnn,sbb aku xtau aku mampu hadapi x persaan kali ni...knpa aku ada prasaan cemburu pai cam ni skali...dulu bkn main ag aku ckp xpe..aku xkesah if dia bkn dgn aku pon...dia bahagia..aku pon bahagia...tp tgk skunk..aku dok makan ati sorang2..lps tau oh bulanku dah bahagia dgn pilihannya...aku cemburu ya amat..sedih..pas nangis2 camni...Ya Allah tenangkan lah hati hambaMu ini..sesungguhnya aku manusia biasa yg punyai prsaan syg n cintai..andai dia jodohku,kuatkan ati aku ntok tros menantinya..andainya dia tercipta hanya untuk menjadi sahabatku..aku redha YaAllah,tp berilah ati kekuataan ntok melupakannya..aminn