09 September 2011

Ya Allah esok dah 10/09/2011

Assalamualaikum semua^^
pejam celik..pejam celik
esok dah 10/09/2011.....uwaaaaa
mesti korang pelik kan..nape dgn tarikh uhhh..
ermmm..esok aku akan gerak ke arau..
sedih...sayu rase hati uhh nak tgggalkan umah..
ye r cuti panjangkan..plus praktikal hampir 10 bulan aku kat umah..
sape xsedihkan...agpon esok 1st day aku kat arau..
tanpa kawan2 disisi lak uhh...cikty je ade..
xpe la dah jodoh diorang leh smbg s.alam..aku lak arau..
ok la 2..janji dapat rezeki smbg blaja...
ALHAMDULILLAH...
semua benda aku xprepare ag..malasnya
korang bayangkn..baru je nak kemas baju..hati da sayu semacam...sob3
aku mmg homesick..aku mengaku..sedih weyy
mau tggal kampung tersayang..katil tersayang..bilik  tersayang...
paling penting ibu tersayang serta family..erm..
ape2 pon aku kena kuat semngat..
alhamdulillah ramai kawan2 bagi semangat...
bukan aku mintak punya hati n perasaan selemah ini..
udah suratannya begini..hehe
tenyum..xperlu kata apa2..
aku perlu ceriakan diri sendiri dulu sebelum aku sebak..hahaha
tulis entry ni pon leh nangis ke..!!
hahaha..mesti korang gelak kan aku..
tp 2 la aku..punyai ati sensitip..hehe
paling aku wisau kat saner xda yg nak kwn dgn aku..
yelah aku kan "camni"...ngee
satu ag yg plg aku wisau..otak aku ni dah cam beku da mau blaja...
lama sgt cuti uhh..ase cam xsedia jew...cam kosong..
tp orang kata blom cuba blom tau..so chaiyok3 moja..u can do it...!!
ahahahahaha
gelak boleh mnghilang duka lara...!!
yeaaaaa..
hope esok semuanya ok2 aje...
tQ mek,ayah,kakak2ku,abang2ku n all mypwen..
luv u 4ever.
aku dah bnyak sgt menyusahkan mereka semua..
mmg benar aku masih blom mampu berdikari..
tp azam ku di arau nanti aku akn cuba sedaya upaya ntok berdikari..
sebab aku da xda sape2 kat sane..hanye cikty jew..

 hope aku menjadi matang seiring dgn usiaku..amin..

tQ semua....=)



2 comments:

Monalisa said...

xpe ja...kan kite berjihad di jalan Allah....

Princess mOjaja said...

@Monalisa
2la boh..kali mu timur aku utara...dulu mu utaraa aku timur..dugaannnnn