12 July 2011

aduhai perempuan..!!

aduhai perempuan......!!
sampai bila mau memendam rasa..
sedangkan jiwa terus merana???
dengar dan lihatlah dengan mata hati
serta akal fikiran...
apakah terlalu payah untuk menuturkan kalimah suci itu??
mencintai dan dicintai bukan satu kesalahan...
malah ia adalah satu fitrah....
anugerah ilahi untuk setiap insan....
lantaran itu,lafazkan lah cintamu...
usah dibiarkan hati terus terluka..!!

01/02/2007
Lafazkan Cintamu – Aida Adriani (Alaf21)

---------------------------------------------------------
sedih n bagaikan xpercaya ini ayat yg pernah ku tulis dulu...
sesuatu yg aku coret ketika hati aku mahu meluahkan sesuatu...
dulu mane ad blog kan...
so buku aka diari lah akn menjadi tempat luahan prasaan aku....
wah..time 2 aku baru berusia 19 taun kot..
dah pandai cinta cintu kew??hahha
ni mesti kes ***** ni....HAHAHA...
2 kisah lama..buat ape nak dikenang...
tp probs nye ialah...ayat ni begitu mnyentuh prasaan ku skrg!!!
hahhhhhhhh...org kata aku jiwang??!!!
btOl lew???huhhhhhhh
aku pon xtau..yg aku tau...ini luahan hatiku...

knpa sukar menuturkan ape yg kita rase...
pade org yg kita syg???

"saya sayang awak!!!
saya rindu awak....!!
saya nak awak jadi milik saya...!!
n yg paling penting...
saya mau jadi kekasih halal(isteri) awakk...!!"

kenapa mulut susah sgt nak luah kan nye...
arhgggg...aku p0n tension memikirkannya...
tp aku ad jwpn ntok semua ini..
aku perlu jaga maruah aku sebagai seorg perempuan...
bkn sbb mau jaga ego..
tp mau jaga nama ke dua orang tua ku..
mau jaga agama ku....
aku mau bercinta selepas kawen..

if da jodoh saya dgn awak...
insyaAllah x kemana...
itulah yg saya doakan siang dan malam...
moga awak lah jodoh saya...
aminnn!!<3

10 comments:

IeraAzizi said...

wah moja..kemain ayat...he3

Sekamar Rindu said...

salam..

jodoh ialah rahsia Allah..yang kita tak tahu siapa...jodoh kita..

*folo ur blog..

Princess MJ said...

cat>heheehe..saje2 je 2,,hehe

Princess MJ said...

sekamar rindu ~ wslm

thanks yup..sudi folo my blog..!!

yup jodoh kita adalah rahsia ILAHI..
n kita juga tahu jodoh kita mmg ad diluar sane..hanya kita tak tahu siapakah gerannya..hanya mampu berdoa..moga dia jodoh yg terbaik dr ILAHI...=))

Miss Y and Her World said...

kenapa tak luahkan saja. dia terima atau tidak, sekurang-kurangnya kita dah luahkan apa yang di dalam hati. dan tak semestinya lepas luahkan kena terus bercinta.

Seronok Ke Iklankan Diri Sendiri Dalam Facebook?
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

fahmie firas said...

comel la entry dye
Kalau free jemput singgah ke blog saya.
your comments are most welcomed.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

tak sabar menanti terbongkarnya rahsia ALLAH yang nie iaitu JODOH.... :)

moja..comel la blog kamu....

Princess MJ said...

@Miss Y and Her World

mayb pengalaman lalu membuatkan mulut ini terkunci kot..hehe..btwy thanks 4 komen ye..=)

Princess MJ said...

@fahmie firas

yeke??
thanks au coz sudi komen cini..=)

Princess MJ said...

@♥CiK DuYuNG [Ca]♥

hehe..mOja pOn same..mau wait rahsia itu..hehe..
thanks cik ca komen my entry...blog kamu lagi cantik uh..!!=)