22 June 2011

selamat hari lahir dudik ku!!


..........................................................

arini 23/06/2011 
ari jadi budak masyam..
yg ke 22
hehehe
epy bezday dear..
dudik aka hazira abdullah hashim
may ALLAH bless u alwaz dudik ku...
juja rasa something..
but arini hari lahir kamu....
so pliz abaikan bnda2 yg sedih owkey..
kamu minta juja bercerita sesuatu yg klakar..
itu lah dudik yg JUJA kenal bila T_T
so..juja p0n main c0py dr web sape ntah ni....
ni citewnya..hope dudik juja xsedih2 ag tau..

^^


h0pe st0ry di bawah blh membuat kamu trsenyum ok..
wlpon nt0k seketika..


n sambil dgr lagu senyum dr blOg juja ni
 senyum plizz
=))

Harta pusaka nenek

Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Ajoi pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya.


Nenek : “Ajoi, nenek sudah tidak kuat lagi, nenek minta kamu sambung mengerjakan kebun nenek…”


Ajoi : “Jangan cakap macam tu, nek…” (dalam hati, tak sia-sia aku balik kampung… dapat pulak harta pusaka nenek).

Nenek : “Semua yang ada di kebun nenek, ternakan, villa, traktor untuk kamu. Tolong jaga baik-baik, jangan lupa siram tiap-tiap hari tanaman nenek.”


Ajoi : “Baik nek, nenek jangan bimbang tentang perkara itu… Tapi dimana kebun nenek? Ajoi tak pernah tahu pun..”

Nenek : “Di Facebook nenek, FARMVILLE, nanti nenek bagi tau passwordnya.”


Ajoi : “%$^&^%$”





budak kecil, lelaki tua n cokelat


Seorang lelaki tua sedang berehat di bangku taman bunga. Datang seorang budak kecil duduk disebelah. Si budak mengeluarkan cokelat dari poket lalu menjamahnya. Habis satu, dia mula lagi satu. Dan lagi. Dan lagi. Si tua memerhatikan sekian lama. Apabila budak kecil mula hendak makan cokelat yang ke-10, dia mencelah, "Nak, pakcik nak bagi nasihat sikit" Budak kecil melihat sambil mendiamkan diri. "Kalau makan banyak sangat makanan ringan, tak elok untuk kesihatan dan gigi rosak!" Si budak berkata,"Datuk saya ada nasihat juga." "Dia pun kata jangan makan makanan ringan?" "Tak. Dia kata JANGAN MASUK CAMPUR HAL ORANG LAIN




calon angkasawan negara


MOSTI sedang mencari angkasawan utk dihantar ke marikh. Walaubagaimanapun, mereka hanya boleh pergi sahaja, dan tidak akan pulang ke bumi.
Calon pertama, seorg engineer di tanya berapa banyak wang yg dia mahu.”Sejuta” jawapnye “Saya nak sumbangkan utk anak-anak yatim.”
Calon seterusnya adalah seorg doktor. Dia juga di tanya soalan yg serupa. Dia menjawap, dua juta ringgit. “Sejuta saya nak bagi kat family saya. Yg sejuta lagi saya nak derma utk buat research dan experiment.”
Calon terakhir adalah seorg peguam. Bile ditanya berapa banyak yg dia mahukan, dia berbisik ke telinga panel temuduga, “3 juta ringgit.”
“Kenapa lagi banyak dari yg lagi dua calon?” penemuduga bertanya.
Peguam itu menjawap, “Kamu bagi saya 3 juta. Saya bagi kamu sejuta, Sejuta saya amik. Kemudian yg sejuta lagi tu, kita guna utk hantar engineer tu ke marikh”



ok ...
da lewat.
so juja p0n da mau titow..
nite semua..
nite dudikk...
 epy bezday skali lagi dudik masyam...
hahhahahahaah

^^daaa



0 comments: