09 March 2011

dia datang lagikkkkkk!!!!!!

uwaaaaaaaaaaaaa....dia datang lagikkkkkk....
pe yg dtg lagik 2????????
apa lagik kalau bkn hujan...


so...pe kaitan ujan dgn aku erk???
hahahahah....sbnrnya aku p0n xdpt dan bg xplain secara l0gikstik n sainstik apakah yg aku alami ini...
hahahahhaha....pe yg aku mengarut ntahhhhhh
sebenarnya dr0gan ball ada 7 bijik kesemuanya...hahaha
eh2...xlah2..yg 2 aku gurau jew...
sebenarnya kaitan ujan dgn aku ialahhhhh...
BILA HUJAN JEW~~DEMAM DGN AKU CAM XBLH BERPISAH...!!


seyes...aku xtipu..asal cuaca xstabil jew..mulalah tubuh aku p0n xstabil..
s0 asal ujan je ..mulalah aku p0n demam....kdg2 2 teruk lak dia kena..
apa2 p0n 2 semua dugaan..!!!
tp kan...aku demam bkn sebab aku main ujan tau...!!!
hukhuk...ye r kena cakap...
t k0rang ingat aku main ujan lak sebab 2 demam...
dalam pada demam 2...s0...
TISU & UBAT XDAPAT NAK DIPISAHKAN JUGAK LA KAN DR AKU..hehehe

aishhhh....inilah lumrah kejadian bila demam...hukhuk
hahahha...dah bnyk ari x on9 panjang c0z xlarat nak ngadap lappy jew 24jam kan,
ini p0n disebabkan demam bertandang..hukhuk...
aish aku p0n xtau la nak cakap pew c0z musim ujan skunk p0n menentu ...hahahha..
s0 dah brape ari jgak la aku xtulis entry baru kat bl0g ni....huhuhu
ermmmm....time ngah tulis entry ni p0n dah p0nat aku mengelap idung aku nieyhhh
t xpasal2 an tercabut lak idung ku c0meyyy ni...
hhahhahaha.....

k lah...daaaaaaa....cau dulukkkk..kehkeh

annyeOnghi gaseyO.....^^,

0 comments: