06 February 2011

PriNcE cHaRmiNg.....!!

k0rang mesti suspend kan baca tajuk entry aku kali ni....ya la...PRINCE CHARMING uhhh....
aku ase semua org mengimpikan prince charming masing2...ye d0p???hahahhaha...ye r mesti k0rang semua dah ada lelaki yg k0rang anggap prince charming k0rang kan...huhuhu....biasanya lelaki yg mempunyai ciri idaman malaya yg akan jadik prince charming kita kan???hahahha...c0nt0hnya ehcem+kacak+mach0+kaya+baik+ada didikan agama n bla..bla....bnyk lagi kalau nak sebut semua ni...ni lah biasanya yg perlu ada nt0k prince charming gadis malaya...!!!.macam aku plak...aku bl0m temui lagi prince charming ku....!!!...s0 ciri lelaki idaman aku p0n xda lg la....hahahahahah...

mesti k0rang pelik kan dah masuk umur 23 taun ni tp still xda prince charming ag....ngeeee.....wez2...tp itulah hakikatnya...tp aku xpernah nk mengeluh ke apa c0z aku bersyukur ada r kerana memandangkan zaman skunk mcm2 sejenis lelaki yg wujud hanya bert0peng karekt0r prince semata-mata..bkn nya PRINCE CHARMING yg sejati....tp mayb bl0m masa nya lagi kot untuk ku jumpa lelaki yg sesuai untuk jadikan princess charming....ye d0p?????hahhahaha.....aku tetap bahagia dgn idup aku yg dikeliling 0leh org yg tersayang biarp0n tanpa PRINCE CHARMING ku.....tp aku tetap bahgia...huhuhuhu~~mayb 7 taun dr skrg PRINCE CHARMING ku akan munculll...yup...m0ga2 da ati yg bisa mengetuk ati ini.......tp biarp0n m0ja bl0m jumpa prince charming yg real tp juja dah temui prince cami yg cute+ehcem+kacak....semua c0mellll la tentang dia....nak knl x sape dia....ngeh2~~~>pic kat bawah ni lah prince cami ku....!!


prince cami ku ini adalah anak buah yuyan sbnrnya...yuyan ni sahabatku...classmateku...ro0mateku nt0k sem lpas...hahhaaha....cami yg t0meyyy sangat2....!!ni plak gambar aunt cami...merangkap sahabatku....yuyan a.k.a lyana jamaludin





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*******~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
uwaaaaa....berbalik kpada cerita asal....bnyak sangat aku melalut td uhhhh...hahahahahaha....rini paip r0sak s0 bnyak masa d0k saje je la kat pjabat ni.....s0 tanpa mahu membuang masa aku p0n kluarkan n0vel dr beg....ngeeeeee~~n0vel baru beli uhhhh....PRINCE CHARMING...!!!..o0o0oo....patut r aku mengarut sal prince segala p0n...hahaha...tp tngah sy0k membaca da plak yg menggangu...!!sbb da bnyak 0rg yg menganggu rini s0 lagi beberapa bab bl0m diabiskan....biasa 4jam dah cukup untuk aku abis kn bc n0vel yg 500m/s ni...k0rang p0n tau la kan...selagi xabis...slagi 2 nak baca...ngeeeh2~~



uwaaaaaaaaaaaaaa....dah pk0l 5....barang2 l0m kemas ag.....jap ag k.ura sampai...mati aku.....m0ja cau lu erkkkkkkk....daaaa...miss u PRINCE CHARMING ku...walaupun ku bl0m temui mu tp ku tau k0 wujud di dunia ini untuk ku...!!!dan ko sedang bahagia dgn idup mu....m0ga kita kan bersua suatu hari nanti.....!!!!!luv u..!!

annyeOnghi gaseyO.....^^,


p/s : jgn lupa untuk f0ll0w bl0g m0ja yew..!!u p0ll0w i..i p0ll0w u..ngeeee~then jgn lupa tgglkan k0men2 anda skali yew......daaa!!

0 comments: