06 February 2011

NaPe dGn jAnTuNg aku???aDa mAsaLah kAh???

0hhhhhhhhhhhh no0oooooooo.......uwaaaaaaaaaaaa........aku ada masalah jangtungkah?????...s0b2....kenapa dgn jantung aku ni YA ALLAH???m0ga2 ia sentiasa sihat hendaknya ...amin..

k0rang tau x jantung aku mahu nak berhenti berfungsi bila tiba2 aku terlihat satu gambar ni....gambar  DIA dgn p0mpuan lain....lps berhenti kejap 2..ia kembali berdegup2...tiba2.....dgn kuat plak dia berdegup....arghhhhhhh tiba2 aku rasa sakit.....aku mula wisau apakah penyakit ku ini,2,3 minit berlalu,bila 0takku mula berfungsi n0rmal....maka terkluar lah perkataan ni....cemburuKAH????






NO...!!!!!XMUNGKIN......sebab kita bkn kwn sgt p0wn,knl gitu2 jew...!!buat apa nak jelesss.....lg p0n dia bkn buat apa p0n dgn p0mpuan 2...juz gambar ramai2 jew.....tp ati aku stillll ase s0mething...nape erkkk???entah la....!!!!tp sakit sangat tyme 2....uwaaaaaaa....ntah lah....malas pk dah...!!!!
YG PASTI XMUNGKIN AKU SUKA DIA....!!X AKAN...N XMUNGKIN....yezzzzzaaa

hahhahahahhaahahaha.....k0rang mesti bengang kan baca tajuk entry aku rini...k0rang mesti ingatkan pe benda la td kan....thanks ya...aku tau k0rang sayang n wisau kan aku...sbb 2 la k0rang baca entry aku kali ni kan......ngeeeeeeeee....!!!!thanks myfwen...!!luv u...muahhhhh.....<3




hahhaahhaha.....m0ja cakap xmgkin sebab...mmg xmgkin m0ja jatuh cinta atau da prasaan kepada se0rg lelaki sekarang ni....ngeeeeee~~dulu ada 0rg mengingatkan m0ja dgn satu hakikat yg xakan berubah melainkan m0ja yg ingin merubahnya......ngeeeee...

"KITA TAK AKAN SESEKALI MENYAKITI HATI ORANG LAIN BILA KITA SEDAR SIAPA DIRI KITA...!!!"
 yesssss sehingga skrg ,m0ja sedar sapa diri m0ja sebab 2 la xkan ada cinta dihati ini....s0 sesapa yg slalu salah faham 2...berhenti lah anda salah faham tentang diri saya.......walaupun mgkin hati ini pernah tersuka kat kamo0o tp jgn wisau....hahhaah....aku akan memadam dgn cepat.....ngeeeeee~~

m0ja cau lu erkkk...nak g test air jap c0z l0ji da xda masalah rini...ngeeeeee....s0 keja seperti biasa....ngeeeeeeee...daaaaaaa...adiossssss


annyeOnghi gaseyO.....^^,


p/s : jgn lupa untuk f0ll0w bl0g m0ja yew..!!u p0ll0w i..i p0ll0w u..ngeeee~then jgn lupa tgglkan k0men2 anda skali yew......daaa!!

2 comments:

Monalisa said...

eh...eh...ore kome...tp xajin balas nih..hehe

Princess MJ said...

hahahhahahhahaha......
S0ry la lisa.....
princess bz skit skunk ni....
xleh nak balas sgt k0men....
hahahhahhahaha