16 February 2011

kau hadir jua dalam hidupku...!!

Yg dcari wlau bkn putera raja,biarlh putera Agama.
Yg diimpi,biarlh xpunya rupa,asal sdp dpndng mata.
Yg dnilai,bkn smprna sft jasmani,asalkn sht rohani & hati.
Yg dhrp,bkn jihd pd smngat,asal prjuangannya ada mtlmt.
Yg dtg,xprlu rijal yg gmlg, krn diri ini srikandi dgn silam yg kelam.
Yg dnnti,bkn lamarn dgn prmta,ckplh akad & jnji setia.
& yg akn trjd,andai xsma dgn khndak hati,InsyaAllah ku redha kettpn Illahi..

erm..... kali ni dah lama xmenulis kan....ye r line br0kkks cam siput je sejak 2 menjak ni.......2 yg xda mo0d nak berk0ngsi cerita kat bl0g ni....aish...tp ada satu yg aku nak luahkan kat sini....dalam 2,3 ari aku asyik teringat s0me0ne la...aishhh....aku xsuka prasaan cam ni...tp in serious aku mmg ingat dia...dia 2 xrapat sgt p0n dgn aku.....aishhh...aku xprnh p0n sayang kat dia ni cam aku sayang kat s0rang virus dulu....tp 2 kisah dulu..buat pe nak ungkit ag t0l x???tp s0me0ne ni cam special ckit kot pada aku...!!ntah nape tiba2 dia muncul......jd yg terindah dalam idup aku....walaupun khdiran aku maybe x pernah menjadi perhatiannya...aku xkesah c0z aku nak menjadi pencinta dalam diam ....tp kali ni bkn mcm sblm ni.....kali ni aku xpasti aku syg dia ke x???tp aku tau dia special.....xtau knpa???if k0rang tanye sejuta kali p0n...aku tetap xakan ada jawapan untuk semua yg berlaku skrg ni.....ngeeeeee....yg pasti perasaan ni cukup indah untuk dilalui.....aku berazam xakan ada sape2 yg tau prasaan aku ni....ia akan terkunci rapat...aku xnak sejarah berulang cam sblm ni....ingat ag dulu..hampir semua yg rapat dgnku tahu aku minat n sayang virus 2...aku ingat virus j0d0h aku...aku sayang  virus separuh mati....tp ni semua kisah dulu...tp kali ni biar ALLAH S.W.T yg tentukan segalanya....aku hanya mampu berdoa agar ditemukan j0d0h dgn sese0rg yg terbaik dalam segala segi...yg plg pntg yg boleh membimbing aku kejalan yg di redhai Nya.....aku hanya mampu berharap yg s0me0ne ni lah j0d0h aku...tp kita xtau masa depan kita camane kan s0.....berserah je lah padaNYA...DIA tahu apa yg terbaik untuk hambaNYA kan.......hukhukhuk... untuk sekian kali aku pencinta dalam diam...tp kali ni yg specialnya aku xakan mgharap dia terima aku...ataupun syg kan aku ...tp cukup lah hanya aku yg sayang dia...alhamdulillah...prasaan ni cukup indah untuk dilalui....ia mengajar aku erti sedar akan diri,ia mengajar aku erti cinta yg sebenar....aku takut bercinta sblm kawen c0z aku takut aku terbabas dr landasan yg telah ditetapkan Allah...aku tau imam aku xkuat mane p0n sbb itu lah aku xbrani nak bercinta skrg...sebab itu aku katakan cinta aku kali begitu indah dan special...aku xingin dia hadir dalam idup aku skrg tp aku ingin dia hadir dalam idup aku untuk menjadi suami n kekasih hati aku untuk selamanya....aku tau ia sukar untuk ku....tp aku bahagia lalui idup begini....aku xkan wisaukan ibubapaku dgn pergaulan ku antara lelaki dan p0mpuan c0z aku mmg xramai kawan lelaki p0n..if ada p0n blh bilang dgn jari...hehhehhe....if andainya dia tb2 meghulur kata2 untuk menjadi kekasih hatiku skrg....insyaALLAH aku x akan terima c0z...aku terlalu syg untuk meninggalkan prasaan yg ada skrg ni....dan yg plg pntg skrg ni bl0m tiba masanya untuk aku berkawen....tp aku ingin sgt cakap kat s0me0ne 2 yg aku sayang dia...n plg pntg aku nak kawen dgn dia....sblm ni mane ad aku ckp aku nak kawen kan...tyme aku syg giler kat virus 2 dulu...xda p0n aku pk s0al kawen tp skrg ni bila aku jd pencinta dalan diam ni....aku terus pk nak kawen dgn dia....ngeeeeeeee....gatai jgak aku ni....aku xnak bercinta sblm kawen dgn dia s0 aku amat berharap dia akn melamarku suatu hari nanti......org kata aku giler c0z...aku nak kawen dulu br bercinta....mcm2 la org kata...tp bg aku 2 impian aku....aku xtau sape jodoh aku...aku ni bkn blh kira sgt....tiba2 arini aku jumpa org 2....es0k terus aku nak kawen....kita ane taukan?????kita hanya merancang tp DIA yg menentukan..........=)
peace no war.....!!!!!!!hahhahhhahhaa....sblm 2...hayatilah lirik ini...ngeeeeee....hanya kamu yg cukup indah.....


Tak pernah aku jauh darimu

Meninggalkan cinta kita

Tak pernah aku meluka hatimu

Perasaan dan jiwamu

Segalanya telah ku serah

Hanya engkau terindah

Korus
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi


Tiada yang lain selain dirimu

Kekal tinggi di hatiku

Tiada pengganti yang mampu ku cari

Yang secantik diri kamu

Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu



Ulang Korus


Hanya kerna kau yang cukup indah

Untuk dimiliki dan untuk dicintai


lagu cukup indah ni...saje je aku ltak dalam ni c0z nak gambarkan cinta aku padanya yg cukup indah...ngeeeeeeeee..

Dan untuk menyatakan cinta aku untuknya.....trima lah video lagu ini.....ia akan kekal selamanya sehingga ada j0d0h antara kami...lagu ni aku dgr tiap2 mlam auuu..if aku rindu dia....h0pe dia p0n minat lagu ni......tp aku nak ubah ckit lirik lagu ni....ni lirik yg aku dah ubah kan.......

terimalah LAFAZ YANG TERSIMPAN.....!!!


Luluh hatiku yang sayu
Menatap wajahmu tenang dalam lena
Kasih zahirkan laku
Sedangkan bibirku jauh dari lafaznya

Dan raut wajahmu membekas jiwaku
Meredakan rindu mendamaikan kalbu
Tak mungkin kutemu iras pandanganmu
Biarpun kuredah seluruh dunia
Mencari gantimu

Betapa sukarnya menyusun bicara
Meluahkan rasa menuturkan sayang
Kasih yang terlimpah hanya sekadar
tingkah
Cuma ungkapan kebisuan yang
melindungkan kalimah rahsia

Masih kubiarkan waktu
Melarikan lafaz kasihku padamu

Mengapakah sukar menyusun bicara
Meluahkan rasa menuturkan sayang
Kasih yang terlimpah hanyalah sekadar
tingkah
Cumalah ungkapan bisu kalimah rahsia

Apakah yang hilang andai dilisankan
Bait penghargaan penuh kejujuran
Tak mungkin terlihat cinta yang merona
Jika hanya renungan mata yang bersuara
Bukan tutur kata

Tiada lagi ertinya pengucapan
Andai akhir nafas di hujung helaan
Sebelum mata rapat terpejam
Usah biar kehilangan
Menggantikan lafaz yang tersimpan






hehehe.....aku tau xda sape p0n tau aku jadi pencinta dalam diam dgn sape kali ni kan...biarlah rahsia....ngeeeeeeeee...if da jodoh diantara kami...aku akn k0ngsi dgn k0rang..jgn wisau k....ngeeeeeeee......
luv uo0lllls...!!!!

annyeOnghi gaseyO.....^^,


p/s : ini hanyalah luahan hati aku semata-mata...!!xda kaitan dgn yg hidup @ yg telah tiada....!!=) 

2 comments:

Monalisa said...

wow...ja udah mula bermadh pujangga...hahaha

Princess MJ said...

cehhhhhhh.....hukhukhukhuk...
madah berhelah ni.....ngeeeeeeee