13 October 2014

fasa baru mayb...eh?

alhamdulillah, pejam celik pejam celik dah abis rupanya cheq blaja kat araulannd....yehuuuuuuuuuuuuuuuu, skrg fasa baru, bohsang duduk rumah org soh dtg kerja...dtg kerja pon bosan gak 1st week ni...kerja xbnyak lagi katakan....hohohoho

aku xtahu lg nak jadi apa skunk ni, yg aku tahu aku nak sambung blaja lagi, tp kerja lu nak kumpul duit, nak bg mek ayah rasa duit gaji ak plak....bosan dah asyik diorang jep bg duit kat aku...hehehe

ermmm, bosannnnnnnnn oooo bosannnnnnnnn,
harap esok lusa tiada kebosanan menyapaku lagi...hehe, rindu giler nak berblogging, rindu nak mengarut2..hahaha, moja oo moja bila nak berubah ntah..

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................rindu awak sgt2 MKAS.

with luv,
NNHNM.

28 January 2014

Impian

Dulu bajet la nak jadi penulis novel cintan cintun segala ! Tp alhamdulillah cerpen je mampu di tulis kisah merepek2 2! Syukur jgak xda masa terluang sudahkan 1 novel pon dr dulu, kalau x mesti bnyak mengarut dari yg berfaedah dalam 2...syukur! Alhamdulillah usia mematangkan kita, impianku skrg ingin menulis sesuatu yg mampu menambahkan saham  dan membahagiakan aku di akhirat kelak... insyaAllah oneday, mampukah?? Itu terletak pada niat,usaha & rezeki.... kalau xmampu nak jdi penulis untuk hasilkan buku pon xpe! menulis beberapa baris ayat yg baik2 untuk dikongsi bersama 2 pon dah okey sgt wahai sygku ;)

~ Dulu 'awak' pernah bg semangat kat saya soh jdi penulis yg hebat dan 'awak' pernah cakap yg awak nak jd pembaca yg 1....erm, tp 2 dulu la kan... hehe, (saje mengarut...yg saya tahu blog saya pon awak xpernah view asenya) ;)

07 November 2013

perjalananku

Bertuahnya kalian sampai aku jatuh cemburu, cuma satu pesanku jgn sia2kan peluang itu, hargainya sbb xsemua insan bertuah seperti kalian..insyaAllah moga kejayaan milik kalian, tentang aku..wlpn perjalanan nampak hambar, aku ku usahakan semampuku agar penghujungnya ad sinar bergemerlapan wlpn kadang kala aku sendiri xpasti..